søndag 18. april 2010

poesi til mine datter


Siden det, ga jeg livet mitt,

Du kom til meg som en gave, ... Se flere

Du fylte mitt rom med ditt nærvær.

Du brakte meg så mye, mitt barn,

Huden din, en liten bit av meg,

Ditt blod av mitt blod,

Ditt liv, tatt fra mitt liv.

Det gir meg glede å føle din varme

Børst huden din myk og glatt, med kjærlighet

Følelse duften av fersk melk og honning

Vit at du er og du er min.

Øynene dine små og livlige gjør min sjel

Jeg kan tilbringe timevis vurderer å,

Hendene mine glade latter til å bli din,

Jeg klynge seg til fingrene, ikke ønsker å løse.

Min frø spirer, nå en vakker blomst,

Jeg burde ringe ømhet er hva du våkner opp i meg

De vil ha deg i armene mine,

Han drømte om å se deg både her og kysse deg.

Jeg hører ditt rop og hjertet mitt slår fort,

Mine øyne dere søker engstelig, er jeg spent

Jeg fortvilelse for å gå til lulle, dyrebare

Både datteren min jeg elsker dere begge

til
mishelle og melissa