søndag 18. april 2010

jeg elske deg mishelle alyson

Mine tårer ikke gro,

øynene mine er tørre,

slik er det trist å vite at du er kastet ut

til din unge alder min datter vil ikke lenger ved min side ....



Mitt hjerte blør, føles min sjel lettelse

forstår ikke hvorfor du, du var den utvalgte

Å ha så mange engler Gud vil vende oss bort fra min vei ...

ikke hevde, ikke blasfemisk men fordi du?

Min lille jente ....


Jeg vil aldri glemme min kjære jente

du var en del av livet mitt ....

det beste som hadde hendt ...

Jeg orker ikke sorgen at du ikke er ved siden av meg ...


Du forlot en stor støvsuger som aldri fylt,

som vann fra en elv som ikke gir tilbake mer ....

Mine tårer stopper ikke mine smerter er økende

fordi du meg og aldri komme tilbake ....

Det er så mye sorg at dette kuppet har forlatt meg

leve uten tilstedeværelse er en enorm smerte ....


Hvordan kan jeg gjenopprette fra denne drepende slaget

Jeg føler min sjel er i ferd med å rive ...

hver dag, er det vanskeligere å overvinne

du er ikke lenger med meg ...

og høre deg si "mamma" ...

fordi Gud har utvalgt deg til å være en engel mer ...

min datter min engel Mishelle